fbpx Skip to content
ACTIVITATS

PER A ELLA

BHEALTHY

Activitats per a ella

Estàs embarassada? Acabes de ser mare? O bé, ets una dona que vol entrenar amb intensitat? Et proposem activitats per a cada necessitat, perquè gaudeixis de l’esport en les diferents etapes, tenint cura del teu cos, la teva ment i acompanyada dels millors professionals.

DSC06919

Activitat física a l'embaràs

Sessions especialitzades per cuidar-te durant l’embaràs, i fer salut tant per a tu com per al nadó que creix dins teu. Aprèn a fer aquell tipus d’exercicis més indicats en base al teu estat de forma, el teu moment de l’embaràs i els teus objectius, sense córrer cap tipus de risc.

Gaudeix de l’embaràs sense molèsties. Arriba valenta al dia del naixement i aconsegueix que la teva recuperació postpart sigui més ràpida, i de millor qualitat. Ho aconseguiràs amb la combinació d’exercicis de tonificació, cardiovasculars i de mobilitat pèlvica, que et proposarem a cada classe.

Seguim les recomanacions més actualitzades de l’American College of Obstetricians and Gynecologists (ACOG). Recorda que pots fer exercici físic, des del primer dia de l’embaràs, fins al darrer.

Aquesta activitat està disponible tant a l’aire lliure, com en centres indoor.

DSC07835

ACTIVITAT FÍSICA AL POSTPART

Recupera la teva faixa abdominal i el teu sòl pelvià sense haver de separar-te del teu nadó. Pots venir amb ell a les classes, gaudint així de temps per cuidar-te i alhora, de moments de qualitat i connexió entre ambdós.

En aquesta activitat combinem Gimnàstica Abdominal Hipopressiva, amb exercicis de tonificació i cardiovasculars, perquè puguis tornar-te a posar aquella roba d’abans d’estar embarassada, que tant t’agrada.

Tot allò que facis ara, pel bé de la teva recuperació postpart, és una inversió de futur per evitar haver de dependre de “salva slip” (per no dir bolquers), en edats més avançades.

Aquesta activitat està disponible tant a l’aire lliure, com en centres indoor.

DSC07228

Woman training

Aquestes sessions són per a tu si:

Sents que el teu sòl pelvià i la teva faixa abdominal estan recuperats, i et ve de gust continuar millorant la teva forma física, però ara ja pots augmentar una mica més la intensitat.

O bé, no has estat mare, però vols fer exercici físic per sentir-te millor amb tu mateixa, respectant l’anatomia i la fisiologia que tens com a dona.

Vine a gaudir de Woman Training, on et proposem exercicis per treballar la faixa abdominal, a través de la Gimnàstica Abdominal Hipopressiva i exercicis de tonificació de tot el cos (cames, braços, glutis, esquena…). A més, ho combinarem amb un treball per a la millora de la condició aeròbica i cardiovascular (running o d’altres, segons el teu estat de forma).

Aquesta activitat està disponible tant a l’aire lliure, com en centres indoor.

DSC07719

Entrenament personal

Aconsegueix sentir-te millor amb tu mateixa. Troba un moment de qualitat per a tu. Desconnecta del que t’envolta per connectar amb tu.

Amb les nostres sessions d’entrenament personal aconseguiràs assolir aquells objectius que fa temps que tens al cap, però que no arriben. Per exemple, baixar de pes, reduir la panxa, córrer aquella cursa que fa temps que desitges fer, acabar amb el mal d’esquena o de genolls, recuperar el teu sòl pelvià, etc.

El teu entrenador personal planificarà entrenaments fets a la teva mida. Entrena quan vulguis i on vulguis, amb sessions adaptades a les teves condicions físiques i emocionals. Comença ja!

ON SOM 

Barcelona

TELÈFON

665 635 761

EMAIL

bhealthy@bhealthy.es