Skip to content
ACTIVITATS

PER A ELLA

BHEALTHY

Activitats per a ella

Estàs embarassada? Acabes de ser mare? Ets una dona que vols entrenar amb intensitat pero cols cuidar la teva salut? Doncs aquí et propossem diferents nivells d’entrenaments per cuidar el teu cos i la teva ment aconpanyats dels millors professionals.

DSC06919

Activitat física a l'embaràs

Sessions especialitzades per cuidar-te durant l’embaràs i fer salut tant per tu com per la criatura que creix dins teu. Aprèn a fer aquell tipus d’exercicis més indicats en base el teu estat de forma, el teu moment de l’embaràs i els teus objectius, sense córrer cap tipus de risc.

Gaudeix de l’embaràs sense molèsties. Arriba valenta al dia del naixement i aconsegueix que la teva recuperació postpart sigui més ràpida i de més qualitat. Ho aconseguiràs amb la combinació d’exercicis de tonificació, cardiovasculars i de mobilitat pèlvica que et proposarem a cada classe.

Seguirem les recomanacions més actualitzades de l’American College of Obstetricians and Gynecologists (ACOG).

Pots començar a fer exercici físic des del primer dia de l’embaràs i fins l’últim.

DSC07835

Activitat física al post part

Recupera la teva faixa abdominal i el sòl pelvià sense haver de deixar al teu nadó.

Gaudeix de temps per tu en un lloc i ambient immillorables.

A les classes combinem Gimnàstica Abdominal Hipopressiva, amb exercicis de tonificació i cardiovasculars, per poder-te tornar a posar aquella roba que tant t’agrada i et posaves abans d’estar embarassada.

Tot allò que facis ara, pel bé de la teva recuperació post part, és una inversió de futur per evitar haver de dependre de “salva slip” (per no dir bolquers;) en edats més avançades.

Aquest espai et proporcionarà també un moment de qualitat i connexió entre tu i el teu nadó.

DSC07228

Woman training

Aquestes sessions són per tu si:

Sents que el teu sòl pelvià i la teva faixa abdominal estan recuperats, i et ve de gust continuar millorant la teva forma física, però ara ja pots augmentar una mica més la intensitat.

O no has estat mare, però vols fer exercici físic per sentir-te millor amb tu mateixa, respectant l’anatomia i la fisiologia que tens com a dona.

Vine i mou-te amb exercicis: per la faixa abdominal a través de la Gimnàstica Abdominal Hipopressiva, d’altres de tonificació de tot el cos (cames, braços, glutis, esquena…), i combina-ho amb un treball per a la millora de la condició aeròbica i cardiovascular (running o d’altres, segons el teu estat de forma).

DSC07719

Entrenament personal

Aconsegueix sentir-te millor amb tu mateixa. Troba un moment de qualitat per tu. Desconnecta del que t’envolta per connectar amb tu.

Assoleix aquells objectius que fa temps que tens al cap i que no hi ha manera de seguir-los (baixa pes, redueix panxa, corre aquella cursa que fa temps que vols, acaba amb el mal d’esquena, de genolls, recupera el teu sòl pelvià). El teu entrenador personal ho planificarà per tu, de forma individualitzada.

Entrena quan vulguis i a on vulguis, amb entrenaments dissenyats per a les teves condicions físiques i emocionals! Comença ja!

ON SOM

Barcelona

TELÈFON

665 635 761

EMAIL

bhealthy@bhealthy.es