Aitziber Igartua, alumna de Woman Training: “El temps per nosaltres és necessari i, quan sortim de l’entrenament, ens sentim súper bé”

Itziar Igartua Woman Training BHealthy Sant Cugat

Un cop passat el postpart immediat, quan el sol pelvià i la faixa abdominal s’han recuperat, moltes mares que heu estat fent classes postpart amb BHealthy teniu ganes de continuar millorant la vostra forma física, amb un plus d’intensitat.  És aquí on us convidem a iniciar Woman Training.

Ara bé, què és això de Woman Training? Et preguntes si està fet per a tu? Llegint aquesta entrevista a una de les nostres alumnes, l’Aitziber Igartua , podràs fer-te una idea de com és aquesta activitat que “ha enganxat” a tantes mares. 😉

Comencem pel principi…com vas conèixer BHealthy? 

Vam començar a fer piscina amb el Cristian quan el nostre primer fill tenia 4 mesos. Després em vaig adonar de que també oferien més activitats per a les mares i pares…

Quan vas començar a fer Woman Training i per què?

Abans d’iniciar Woman Training, quan estava embarassada del segon, vaig començar a fer classes prepart. Després, em vaig passar a les de postpart, i ara ja és el segon any que estic fent Woman Training. Per cert: amb el repte afegit d’entrenar dos cops a la setmana, en comptes d’entrenar només un dia. 😊

Quin era el teu objectiu? Consideres que l’estàs assolint?

El meu objectiu era/és estar més en forma i aprimar-me una mica. L’objectiu d’estar més en forma, l’estic aconseguint poc a poc. El del pes no, però és culpa de la meva alimentació. No em cuido massa ☹.

Quina valoració en fas, de les sessions?

M’encanten! Ens ho passem molt bé, apart d’entrenar. Per una persona com jo, que fer esport suposa realment molt esforç, això és bàsic.

Què feu exactament i què és el que més t’agrada? I el que menys?

Fem abdominals hipopressius; escalfament seguit d’exercicis de cardio i tonificació. El format dels exercicis no és sempre el mateix, anem variant i això fa que les classes no siguin monòtones.

El que més m’agrada és el bon ambient. El que menys, és el fred a l’hivern!


A quines persones recomanaries apuntar-s’hi?

A totes les mares 😊. El temps per nosaltres, sense els nostres petits, és necessari i, quan sortim de l’entrenament ens sentim súper bé ( tot i que estem cansades, és clar).

Defineix què representa Woman Training per a tu, en una sola paraula.

Energia!

Et recordem que encara que no hagis estat mare, pots venir a les sessions de Woman Training. Aquí trobaràs més detalls sobre aquesta activitat i els horaris de les classes.

Per a més informació, contacta’ns per telèfon al 655 63 57 61 o per correu electrònic a bhealthy@bhealthy.es.

Moltes gràcies!

Descarrega la guia fent clic al botó.