Horaris d’activitats a l’aigua

*INFORMACIÓ dels cursos a l’aigua*
– Poden venir nadons a partir dels 3 mesos.
– Poden entrar dos adults per nadó a l’aigua.
– L’aigua està tractada sense clor i a una temperatura entre 31,5Cº- 32Cº.
– Disposem de canviadors dins del recinte de la piscina, per evitar canvis de temperatura bruscos.
– Disposem de parquing privat gratuït.

*A LES CLASSES AMB NADONS TREBALLEM:*
– La familiarització a l’aigua.
– Les flotacions.
– Les immersions.
– Les entrades a l’aigua
Tot mitjançant formes jugades i respectant el ritme de cada família i cada nadó.

*A LES CLASSES D’AUTONOMIA 2-3 anys:*
– La familiarització a l’aigua.
– Les flotacions.
– Les immersions.
– Els salts.
– Els desplaçaments autònoms.
Aquestes són sessions sense aldults a l’aigua. Tot i així respectem el ritme de cada alumne/a i família, de manera que si els primers dies necessiten un temps d’adaptació, fem el possible per a que tots se sentin acompanyants.
Les sessions esdevenen mitjançant formes jugades, respectant el ritme de cadascú. Tenen una durada de 30 minuts.

*A LES CLASSES D’AUTONOMIA 3-5 anys:*
– La familiarització a l’aigua (per aquells que no han vingut mai a l’aigua amb nosaltres)
– Les flotacions.
– Les immersions.
– Els salts.
– Els desplaçaments autònoms: Buscant una posició que faciliti el lliscament i la propulsió mitjançant la batuda asimètrica de cames.
Aquestes són sessions sense aldults a l’aigua. Tot i així respectem el ritme de cada alumne/a i família, de manera que si els primers dies necessiten un temps d’adaptació, fem el possible per a que tots se sentin acompanyants.
Les sessions esdevenen mitjançant formes jugades, respectant el ritme de cadascú. Tenen una durada de 45 minuts.

“Durant el part vaig entendre el perquè de molts exercicis que havíem fet a classe”

Encetem un cicle d’entrevistes testimonials i a professionals de tot el que envolta l’embaràs i el post part. I ho fem parlant amb la Mireia, una de les alumnes de Mamifit embaràs del curs passat.

Què et va fer apuntar-te amb Bhealthy?
Quan em vaig quedar embarassada vaig tenir molt clar que volia fer esport tot el temps que pogués per mirar de mantenir-me el millor possible. I, d’altra banda, volia compartir el moment amb altres noies que estiguessin igual que jo. A la setmana 12, quan em van dir que tot estava bé, em vaig apuntar a Bhealthy activitat física per a embarassades un cop a la setmana.

Quina valoració en fas?
Que és el millor que vaig poder fer.

Per què?
Tal com li deia a la Maria, l’entrenadora, per mi el dimarts era el millor dia de la setmana. M’aixecava contenta només de saber que aquell dia faria Bhealthy. De fet, vaig anar entre la setmana 12 i la 38 d’embaràs i només vaig faltar 1 dia. Tot i que només fos una hora a la setmana, per mi era la meva hora. La que em dedicava al meu cos, i a la meva salut mental. La que connectava amb l’Aina, la meva filla, i compartia moments molt macos amb altres embarassades. Que de fet, ara ens hem fet amigues.

A si?
Sí, tantes setmanes juntes i pendents les unes de les altres… els nostres fills es porten molt poc i hem fet un grup molt maco i estem compartint un moment inoblidable.

Comentaves abans que l’objectiu era mantenir-te en forma, ho vas aconseguir?
La veritat que més del que em pensava. Durant el part vaig entendre el perquè de molts exercicis que havíem fet a classe. De fet la llevadora em va preguntar que què havia fet durant l’embaràs, per com em veia actuar amb les contraccions i els exercicis que anava fent.

I després d’haver nascut la teva filla, has fet alguna cosa?
Sí, un cop tenia l’alta mèdica em vaig apuntar de nou amb Bhealthy, en aquest cas post part. Que també m’ha anat molt bé per recuperar-me físicament i compartir-ho amb noies que estaven com jo.

Què interessant! Ja ens explicaràs més detalls un altre dia! 

Moltes gràcies!

Descarrega la guia fent clic al botó.